When I met the Islander.gr

Η Δανάη είναι ένα κορίτσι με καταγωγή από την Κρήτη που ταξιδεύει ανά τον κόσμο. Ταξιδεύει σε διαφορετικές ηπείρους και για διαφορετικούς σκοπούς, λατρεύει τη θάλασσα και τους εξωτικούς προορισμούς κι ως γνήσια εκπρόσωπος των travel bloggers ανανεώνει τακτικά τη σελίδα της στο instagram  και μοιράζεται εμπειρίες από τα μακρινά ταξίδια της στο www. theislander.gr κάτι το οποίο θα κάνει και μαζί μας παρακάτω.

Από την Αθήνα στην Ισπανία και μετά στο Μαϊάμι

Όλα ξεκίνησαν όταν μετακόμισε στο Μαϊάμι για δουλειά και λάμβανε πολλά μηνύματα που την παρότρυναν να γράφει για τις ιστορίες από το Miami Beach. Η εξοικείωση με διαφορετικούς ανθρώπους και η δεκτικότητα σε άλλους πολιτισμούς σίγουρα ενισχύεται από τις οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Καθώς η κουλτούρα των ταξιδιών  αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της κάτι που μεγαλώνοντας εξελίχθηκε σε επιθυμία να εξερευνεί νέα σημεία στο χάρτη. Έχει ζήσει στο εξωτερικό για σπουδές, για δουλειά, κάνει ταξίδια αναψυχής, αλλά αποτελεί και περήφανη solo traveler. Στο bio δηλώνει πως “Η ζωή είναι μία ατέλειωτη περιπέτεια, την οποία ο καθένας επιλέγει πως θα ζήσει.” Η Δανάη Ορφανάκη  βρήκε τον τρόπο να ζήσει τα όνειρα της και μας αφηγείται 9 ταξίδια σε 9 διαφορετικούς προορισμούς.

Let me indroduce her

• Bali

Ταξίδι για δύο , τροπικάλες και λα μουρ. Ένα μαγικό σκηνικό που σε ξετρελαίνει, φιλικοί ντόπιοι, τρομερή αρχιτεκτονική και interior design, νέος κόσμος και μπόλικο surf! Μείναμε σε διάφορα μέρη, αλλά ξεχωρίζω ένα οικολογικό σπίτι από Bamboo δίπλα από το ποτάμι μέσα στη ζούγκλα συνοδευόμενο από ένα σκυλάκι και μία γάτα που μας έκαναν συντροφιά τα βράδια δίπλα από τη φωτιά. Ρομάντζα και χαλάρωση. Είχαμε νοικιάσει ένα scooter και το ζήσαμε σαν locals, και είχαμε τη τύχη να πετύχουμε βραδινή βόλτα με πανσέληνο. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ!

Must do: ένα καλό BalineseMassage και Yoga!

• Taj Mahal

Την έζησα ως local καλεσμένη σε ινδικό παραδοσιακό γάμο στη Βομβάη, όπου μας έντυσαν με δικά τους ενδύματα για το γάμο, τα λεγόμενα Sarris, κοσμήματα και παραδοσιακά Hennatattoo!

Μετά το γάμο, γυρίσαμε όλο το βόρειο τμήμα της Ινδίας από Βομβάη έως Νέο Δελχί. Φυσικά με στάση σε Βαρανάσι, όπου εκεί είδαμε την καύση νεκρών δίπλα στο ποτάμι. Επόμενη στάση ήταν η ‘Αγκρα για να θαυμάσουμε από κοντά το Τατζ Μαχάλ.

• Cairo | MarsaAlam

Στο Κάιρο μας έφερε ο γάμος ενός άλλου καλού μας φίλου. Το συνδυάσαμε με βόλτα στις Πυραμίδες, αλλά δεν μείναμε μέχρι εκεί. Επόμενη στάση το ΜαρσαΑλαμ, ένας παραθεριστικός προορισμός στις όχθες της Ερυθράς Θάλασσας. Η επιλογή ήταν καθαρά για να καταφέρουμε να βγάλουμε δίπλωμα καταδύσεων, καθώς είναι ένας προορισμός φημισμένος για τα καταδυτικά του κέντρα, το βυθό αλλά και τη ζεστή θάλασσα.  Κολυμπήσαμε με δελφίνια στο φυσικό τους περιβάλλον και θαυμάσαμε τους φημισμένους υφάλους της περιοχής!

Making new friends🐫🌾

• California | L.A. | San Diego

Τι να πεις για αυτό το state, φοίνικες, rollerblades, surf. Από τα μέρη που μου αρέσει να επισκέπτομαι ξανά και ξανά. Όσες φορές και να πας πάντα έχει κάτι καινούριο να δεις, αλλά ακόμα και τα γραφικά της σημεία όπως Venice Beach, Hollywood Hills, Santamonicapieretc δεν χάνουν ποτέ την αίγλη τους. TOP στιγμή του ταξιδιού όταν φτάσαμε μετά από ώρες οδήγησης στους ερημικούς δρόμους της Νότια Καλιφόρνια για να δούμε το SalvationMountain. Ένα artistic βουνό φτιαγμένο διαχειρός από ένα ντόπιο artist που με αυτόν τον τρόπο ήθελε να ευχαριστήσει το θεό! #weirdo.

puoʎǝq ɹǝʌoɔsıᗡ

• Miami

Το ποια είμαι σήμερα ως Δανάη, αλλά και το The islander.gr δεν θα υπήρχαν, αν δεν είχα μετακομίσει στο Μαϊάμι. Αμερικάνικη νοοτροπία σε συνδυασμό με λατινικές επιρροές , ένας εκρηκτικός συνδυασμός στο πιο τροπικό σημείο των ΗΠΑ. Τέχνη, χορός, παραλίες, ουρανοξύστες, ζωή , απελευθέρωση, 12 μήνες καλοκαίρι και φοβερόnightlife. Δούλεψα στον πυρήνα του luxury τουρισμού, είδα πράγματα και απέκτησα εμπειρίες που θα ζήλευε κάθε hotelierεκεί έξω!

The Hills #hollywood

• Patagonia | Chile/ Argentina

Δεν είμαι παιδί του κρύου.  Ωστόσο, το τοποθετώ πολύ ψηλά στη λίστα με τους προορισμούς . Την έζησα σαν κάτι ξένο και πρωτόγνωρο, φτάσαμε στη Γη του Πυρός και είδαμε από κοντά πιγκουίνους στο φυσικό τους περιβάλλον εν ώρα χιονοθύελλας. Εξερευνήσαμε  γιγαντιαίους Παγετώνες, τους περπατήσαμε και ήπιαμε ουίσκι στο τέλος της διαδρομής με κομμάτια πάγου από το παγόβουνο. Επίσης, κάναμε camping κάτω από το βουνό Torres Del Paine, με μείον βαθμούς Κελσίου και την επομένη 8 ώρες trekking για να φτάσουμε στη κορυφή!

Land’s End 🐻🌿

• Tulum |Cancun Mexico

Μέχικο! Από Τουλούμ μέχρι  Κανκούν.  Κολυμπήσαμε σε cenotes, που είναι υπόγειες λίμνες με σταλαγμίτες, κάναμε zipline στα τροπικά τους δάση, κολυμπήσαμε με θαλάσσιες χελώνες και κάναμε βόλτες με Jeep σε ένα τροπικό νησί το Cozumel. Εξερευνήσαμε τη τροπική και πιο τουριστική περιοχή του Μεξικό, αλλά και τα ερείπια των Μάγια. Θαυμάσαμε από κοντά το ChiChenItza, ένα από τα νέα 7 θαύματα του κόσμου που βρίσκεται πολύ κοντά στο Κανκούν.

• Hawaii | Oahu

Τη Χαβάη την έζησα σαν solotraveler, τη γύρισα, την έμαθα, τη γνώρισα, έκανα skydiving πάνω από καταγάλανα νερά και πήρα μαθήματα ζωής από τους ντόπιους που γνώρισα εκεί. Surf στις καταγάλανες όχθες της και βόλτα στα τροπικά της τοπία. Μεγάλο μέρος του Jurassic Park έχει γυριστεί στα καταπράσινα τους δάση, όπως και το PearlHarbor, που πιστεύω αξίζει λίγο από το χρόνο σου αν βρεθείς στο νησί!

Cliff Jumping🐬🐙🐚

• Buenos Aires

Αργεντίνικο tango, νόστιμο παγωτό και πολύ χρώμα! Πόλη με μεγάλη ιστορία, τρομερό φαγητό και ζωή. Δεν θα ξεχάσω την είσοδο μας, σε ένα τρομερό υπόγειο bar, που ήταν ακριβές αντίγραφο του Νεοουρκέζικου σταθμού μετρό, με τη μόνη διαφορά πως όταν άνοιγε η πόρτα του βαγονιού, αντί για τον επόμενο σταθμό εμφανιζόταν ένας μοντέρνος χώρος με τρομερά cocktails και πολύ χορό!